Administrativ Supporter til Shared Services teamet

Administrativ Supporter til Shared Services teamet

Skrevet af
Nathalie Haack Hamilton-Reading

Strategic Operations Manager, Teamleder Projektafdelingen


Connection Management søger Administrativ Supporter til Shared Services teamet

Administrative kerneopgaver, support og telefonbetjening

Sammen med vores projektledere vil du være ansvarlig for at servicere de mange deltagere, som hvert år er tilmeldt vores åbne uddannelser, og deltage i håndteringen af de administrative kerneopgaver.  I teamet bliver det dit ansvar at kontakte nyligt tilmeldte deltagere telefonisk og tage dem gennem alt praktisk frem mod uddannelsesstart. Du vil være en support til vores projektledere, så samarbejde er nøglen til succes. Desuden bliver din opgave at hjælpe med at håndtere forespørgsler – både eksternt og internt.

Supporter med erfaring indenfor administration, telefonsupport og rådgivning

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste – det er dog dit ønske om at yde den bedste service for vores deltagere! Er du bekendt med mulighederne inden for efteruddannelses, er det et plus, dog ikke et krav. Vi har mere end 3000 deltagere på åbne uddannelser om året. Vores projektledere har behov for en hjælpende hånd – og her kommer vores nye Administrative Supporter ind i billedet. Det er vigtigt, at du er indstillet på at indgå i et forpligtende, men også fleksibelt arbejdsfællesskab, i et team, hvor man hjælper hinanden og bakker hinanden op.

Af natur er du struktureret, pligtopfyldende, social og har et godt humør. Du er yderst service-minded og god over telefonen samtidig med, at du er velformuleret på skrift, vant til at arbejde i højt tempo og kan holde skarpe deadlines.

Vi ønsker, at du er løsningsorienteret og har en anerkendende tilgang til kommunikation, har et stærkt overblik og sans for detaljer.

Den ideelle kandidat er superbruger af Excel, har erfaring med CRM-systemer og er gerne bekendt med Google Sheets.

Teamet

Hos Connection Management er vi et team af hårdtarbejdende mennesker, der har det til fælles, at vi ønsker at se andre lykkes med deres målsætninger.

Du indgår i Shared Services teamet, som i dag består af to projektledere, fire producers, en L&D administrator, en Koordinator samt en trainee.

Du tilbydes

En attraktiv lønpakke samt sundhedsforsikring og pensionsordning – og selvfølgelig et helt fantastisk team, som elsker at grine sammen og altid står klar med en hjælpende hånd.

Stillingen er fuldtid fra kontoret i Nærum og opstart er hurtigst muligt.

Kontakt

Lyder ovenstående interessant og passende på dig som profil, så send gerne dit CV og ansøgning til Nathalie Hamilton-Reading: nhr@connection-management.dk. Mrk.: ”Administrativ Supporter”.


Del