Et skræddersyet salgskursus, der sikrer, at dit firma når i mål
  • Målrettede løsninger til dit firmas konkrete udfordringer
  • Homogenitet og ensartethed i virksomheden
  • Større synergi og forståelse mellem medarbejderne
  • Fokus på implementering af virksomhedens mål og strategier

Firmatilpassede salgskurser

Et skræddersyet salgskursus, der sikrer, at dit firma når i mål

Salgskurser hos os strækker sig typisk over en længere periode med fastlagte mål og milepæle. I perioden kommer vi tæt på alle deltagere, og bliver derfor en naturlig del af organisationen. Vi går langt for at skabe et sundt fundament for at målene bliver opfyldt, og der sker fremdrift. Vi overdrager gradvist ansvaret for den fortsatte udvikling til jer i virksomheden. Det er målet, at I hurtigst muligt bliver selvkørende.

Med vores virksomhedstilpassede salgskurser får du:

  • Målrettede løsninger til dit firmas konkrete udfordringer
  • Homogenitet og ensartethed i virksomheden
  • Større synergi og forståelse mellem medarbejderne
  • Fokus på implementering af virksomhedens mål og strategier

Bliv 20% bedre

Vores salgskurser tager typisk udgangspunkt i disse områder:

  • Planlægning – Hvordan får du 20% mere ud af din tid?
  • Mødebooking – Hvordan får du 20% flere kundemøder?
  • Øget hitrate – Hvordan bliver du 20% bedre til at lukke salget?
  • Mersalg – Hvordan øger du mulighederne for at sælge 20% mere?
  • Goodwill – Hvordan øger du kundetilfredsheden med 20%?

De fem faser

For at opnå det bedst mulige resultat og den højeste kvalitet tilrettelægger vi en proces i 5 faser:

Vi tror på personlig rådgivning

70 25 15 15

Ring og lad os tage en snak og finde den løsning, som optimerer dig eller din virksomhed, eller udfyld kontaktoplysningerne og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt

1. Foranalyse

  • Interview med udvalgte ledere og medarbejdere om firmaets og målgruppens styrker/udviklingsområder
  • Deltage “live” med udvalgte ledere eller medarbejdere
  • Interview med udvalgte kunder

2. Assessment – Opstart og evaluering

  • Interview med nærmeste ledere om den enkelte medarbejders styrker og udviklingsområder
  • Interview med den enkelte medarbejder om egne styrker og udviklingsområder
  • Interview med kunder om hvordan samarbejdet opleves, og hvad der eventuelt kan forbedres
  • Udarbejdelse af profilværktøjer før og efter forløbet

3. Styregruppemøder

  • Gennemgang af foranalyse
  • Fastlæggelse af 20% produktivitetsforbedringer
  • Beslutning om standarder samt øvrige målepunkter og indhold for forløbet
  • Løbende ansvarsfordeling og implementering

4. Forløbet

  • Workshops
  • Uddannelse – teori, træning og “live”-situationer
  • Individuel coaching/sparring/mentoring

5. Opfølgning

  • Opfølgning på forløbet, indsatser og resultater
  • Træning/coaching på aktuelle udfordringer
  • Justering af handlingsplaner
  • Next step

Cases med skrædersyet salgsforløb

FIRMATILPASSET SALGSUDDANNELSE

I dette tilfælde har HP øget deres leadgenerering med 80%"

Dorit Jensen, Service Chef hos Hewlett Packard

Se casen her

FIRMATILPASSET SALGSUDDANNELSE

Vi har oplevet en stigning af offline-bestillinger på knap 50 % sammenlignet med samme periode sidste år!"

Johanne Nordkild Poulsen,
Salgsleder hos In-Italia A/S

Se casen her