Rådgivning og konsulentarbejde til jeres eksakte behov

Consulting

Vores Consulting tager altid udgangspunkt i din virksomhed. Vi har ikke standardløsninger i skuffen, men sætter os grundigt ind i din virksomheds behov og den retning, der er sat for netop den. Derfor kan vi rådgive og hjælpe med at gøre dine gode ledere endnu bedre. Dermed kan vi hjælpe jer med at afsætte endnu flere produkter og/eller ydelser.

Inden vi går i gang, sætter vi os grundigt ind i hverdagen i din virksomhed – og krydrer vores ledelsesrådgivning med den erfaring, vi har fra succesfulde forløb hos lignende virksomheder i din branche.

Vi har arbejdet med over 1000 virksomheder, siden Connection Management startede i 2002. Vi har opbygget en viden, et erfaringsgrundlag og en lang række effektive redskaber, der hjælper virksomheder med at sikre fortsat vækst og skabe gode resultater.

Vi hjælper og rådgiver ofte virksomheder på disse områder – og kan også hjælpe dig og dine medarbejdere med at:

  • I får gjort jeres strategi og planer operationelle
  • I får jeres organisation på plads i forhold til workflow og mål
  • I får styrket og indarbejdet de rette kompetencer
  • I får skabt mere tid til salg og ledelse
  • I får mere ud af hinanden – både når det gælder effektivitet og kommunikation
  • I får skabt den rette kultur og adfærd
  • I får fastlagt jeres KPI’er og kommer i mål med dem
  • Og en hel del mere …

De fem faser

For at opnå det bedst mulige resultat og den højeste kvalitet tilrettelægger vi en proces i 5 faser:

Vi tror på personlig rådgivning

70 25 15 15

Ring og lad os tage en snak og finde den løsning, som optimerer dig eller din virksomhed, eller udfyld kontaktoplysningerne og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

1. Foranalyse

  • Interview med udvalgte ledere og medarbejdere om firmaets og målgruppens styrker/udviklingsområder
  • Deltage “live” med udvalgte ledere eller medarbejdere
  • Interview med udvalgte kunder

2. Assessment – Opstart og evaluering

  • Interview med nærmeste ledere om den enkelte medarbejders styrker og udviklingsområder
  • Interview med den enkelte medarbejder om egne styrker og udviklingsområder
  • Interview med kunder om hvordan samarbejdet opleves, og hvad der eventuelt kan forbedres
  • Udarbejdelse af profilværktøjer før og efter forløbet

3. Styregruppemøder

  • Gennemgang af foranalyse
  • Fastlæggelse af 20% produktivitetsforbedringer
  • Beslutning om standarder samt øvrige målepunkter og indhold for forløbet
  • Løbende ansvarsfordeling og implementering

4. Forløbet

  • Workshops
  • Uddannelse – teori, træning og “live”-situationer
  • Individuel coaching/sparring/mentoring

5. Opfølgning

  • Opfølgning på forløbet, indsatser og resultater
  • Træning/coaching på aktuelle udfordringer
  • Justering af handlingsplaner
  • Next step

Udvalgte cases

RÅDGIVNING OG KONSULENTARBEJDE I LEDELSES

Jeg har brugt Connection Management til både personlig coaching, uddannelse af ledergruppen samt uddannelse af salgsstyrken..."

Henrik Kongsbak,
Area Sales Manager hos Storck Europe North

Læs mere her

RÅDGIVNING OG KONSULENTARBEJDE I LEDELSES

Det væsentlige for os er, at Connection Management har stor erfaring i salg og ledelse samt formidling, og har kunnet coache ud fra en meget individuel behovs-afdækning..."

Morten Heuing,
Adm. Direktør hos Stepstone

Læs mere her