Få højnet effektiviteten med min 20% - Part 9

Cases

Læs hvordan andre kunder har højnet effektiviteten og styrket medarbejderne gennem uddannelse og træningsforløb hos os.

Har du spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du velkommen til at kontakte os

Danske Bank
25. august 2005

Danske Bank

Vi havde behov for at give medarbejderne en fælles oplevelse, som passede med bankens igangsatte "Vækst-strategi. Målet var at flytte den enkeltes grænse og få større "mod" i mødet med det ukendte. For at få det bedst mulige udbytte, valgte vi at få andre øjne på og et frisk pust udefra. Vi havde… Læs hele casen

DPA-microphones
6. december 2004

DPA Microphones

Min oplevelse af Connection Management er, at det er et utroligt kompetent team, der udstråler stort engagement både med kunden såvel som i deres eget job. Man føler sig altid velkommen når man træder ind af døren eller kontakter dem pr. telefon. Jeg oplevede forløbet som et tæt samarbejde, hvor der… Læs hele casen

Star Tour ledelse
17. december 2003

Star Tour

Fordelen ved at samarbejde med Connection Management er, at både ledelse og medarbejdere føler en brændende entusiasme fra konsulenterne. En entusiasme og indlevelse i virksomheden, som giver en langt større indlæringshastighed, end vi tidligere har oplevet i andre kompetence-udviklingsforløb. Samti… Læs hele casen

Christian Dior Parfums coaching
22. september 0207

Christian Dior Parfume

Connection Management er en virksomhed der formår at skabe forståelse for sine kunders forretningsområde, udfordringer og muligheder. Desuden investerer Connection Management den tid, det kræver at lære profilen på virksomhedens ansatte at kende. Det tilsammen med enkle teorier og indlærings-meto… Læs hele casen