Få højnet effektiviteten med min 20% - Part 8

Cases

Læs hvordan andre kunder har højnet effektiviteten og styrket medarbejderne gennem uddannelse og træningsforløb hos os.

Har du spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du velkommen til at kontakte os

Adecco
3. maj 2007

Adecco

Train the trainer uddannelsen har medvirket til, at Adeccos mulighed for uddannelse og udvikling af såvel nye som erfarne sælgere i dag kan gøres langt mere effektivt og fleksibelt end tidligere. Uddannelsen af instruktører i Adecco har desuden medvirket til en øget fokus på præcis de USP, hvor vor… Læs hele casen

experian
26. marts 2007

KOB - An Experian Company

Vi søgte for år tilbage en professionel partner, der kunne understøtte vores forretningsmæssige strategi om at flytte salget fra traditionelt produktsalg til mere løsningsorienteret salg. En forandringsproces, hvor vi grundlæggende ønskede en partner, der kunne matche vores virksomhed og hverdag. … Læs hele casen

Post Danmark
1. marts 2007

Post Danmark

Salgsområde København og Bornholm har i 2. halvår gennemført et coaching- og uddannelsesforløb hos Connection Management. Målet har været et styrket chefteam med fokus på udvikling af teamets interne samarbejde samt tamets individuelle ledelsesadfærd. Forløbet har været præget af en stor åbenhed og … Læs hele casen

forstædernes bank
1. november 2006

Forstædernes Bank

"Connection bidrager til bankens kompetenceløft på en yderst professionel og kompetent måde. Forstædernes Bank ønsker professionelle samarbejdspartnere, der følger op, og sikrer effekt. Det får vi til fulde i vores samarbejde med Connection Management." Læs hele casen

Cross-Border Communications Salgstræning
22. september 2006

CBC Cross-Border Communications

"CBC valgte at indgå et samarbejde med Connection Management. Målet med samarbejdet har været at styrke salgsprocessen i vores organisation. Vi har arbejdet med at øge vores hitrate, og det er blandt andet gjort ved at kvalificere vores emner, og arbejde målrettet med nogle ganske få, men effektfuld… Læs hele casen

22. september 2006

Consorte

Consorte i Skandinavien har været igennem et indledende uddannelsesforløb med Connection Management. Connection Management blev valgt fordi de hurtigt forstod udfordringerne i Consortes salgsproces, og fordi de har givet os værdiskabende, enkle og konstruktive input til optimering af salgsprocessen.… Læs hele casen

Elizabeth Arden
22. september 2006

Elizabeth Arden

Elizabeth Arden har med stor succes brugt Connection Management som sparringspartner i forbindelse med vurderingen af, hvordan Elizabeth Arden som firma bedst kunne imødekomme fremtiden på kundesiden. Det vil sige den fremtidige salgsstruktur - herunder hvordan man bedst muligt efterfølger kundens b… Læs hele casen

kompass Logo
5. juli 2006

Kompass

Vi har arbejdet sammen med Connection Management i forbindelse med en større turn-around proces. Sælgerne skulle "omskoles" til markedsvilkårene og lære at give værdi til kunderne samt kunne afdække og udvikle behov. Vi har fået et markant løft, og er blevet mere bevidste om salgets faser, og result… Læs hele casen

rejsefeber
22. juni 2006

Rejsefeber

Rejsefeber har haft stor glæde ved samarbejdet med Connection Management - både i forbindelse med kick off seminar og individuel coaching. For os er det vigtigt med en kursusleder og et firma, der forstår vores behov, men som også giver et konstruktivt modspil, når vi er i gang. I de 10 år jeg har a… Læs hele casen

Saatchi & Saatchi
3. november 2005

Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi valgte i foråret at indgå et samarbejde med Connection Management, og kan på baggrund af vores allerede opnåede resultater varmt anbefale firmaet, som en rigtig god sparringspartner på salg og ledelse. Saatchi & Saatchi har med samarbejdet med Connection Management set en v… Læs hele casen