Nyhedsbrev marts 2010

Nyhedsbrev marts 2010

Nyhedsbrev marts 2010 om SALG!

Skrevet af
Kurt Næsted

Samarbejdspartner


Nyhedsbrev marts 2010 om SALG!

Så er forårets nyhedsbrev ude. Som det fremgår har de fleste firmaer skåret til henover vinteren, og nu hedder det SALG. Alle i virksomheden skal blive endnu bedre til at sælge, hos Connection Management A/S har vi introduceret begrebet den “sælgende organisation”.

 

Læs hele nyhedsbrevet herunder

Kære Læser

Krisetider får det bedste frem i vinderne, og selv om mange i øjeblikket ikke føler sig som vindere, oplever vi dagligt masser af succeshistorier og nye muligheder hos vores kunder.

Hos Connection Management tilpasser vi løbende vores fokus og ydelser, så vi hele tiden er trimmet til at imødekomme vores kunders behov. Det er spændende og får det bedste frem i os selv og vores kunder.

Vores mission om at øge produktiviteten med 20 %, har været vores fokus siden grundlæggelsen af Connection Management – et operationelt fokus, som i disse finanskrisetider kommer vores kunder til gavn. Der er ikke brug for langhårede hensigtserklæringer og festtaler – hvad vi har brug for i dansk erhvervsliv er resultater! Både på det strategiske, det taktiske og det operationelle niveau. Hos Connection Management leverer vi dagligt resultater for vores kunder.

Blandt andet for Volvo, som dels i kraft af vores samarbejde har skabt en meromsætning på udvalgte områder i deres eftermarked på 10 %. Succesen fortsætter også nu, hvor Connection Management ikke er direkte involveret i hverdagen. Kunderne håndteres langt mere struktureret og med et mindset, der er helt unikt i markedet. Hvordan Volvo har skabt de flotte resultater, kan du læse mere om i dette nyhedsbrev.

Samarbejdet med Volvo er gået så godt, at Volvo har valgt at indstille Connection Management til Konsulentprisen 2010. Det er vi stolte af – vi lever af tilfredse kunder, der kan se konkrete resultater af vores samarbejde.

I samarbejde med Erhvervsakademier i Danmark udbyder Connection Management nu meritgivende forløb i blandt andet salgspsykologi, hvor deltagerne ud over viden, holdninger og færdigheder, erhverver 10 ECTS point, der er kompetencegivende i det danske uddannelsessystem. Du kan læse mere om vores uddannelser inden for salgspsykologi i nyhedsbrevet.

I efteråret flyttede vi i nye lokaler på Egebækgård. Vi trives godt i de nye omgivelser, og vores kunder og øvrige gæster hilser ligeledes de nye omgivelser velkommen. Vi ser frem til at åbne dørene for forårsluften og hvem ved – måske vi tænder grillen, når det bliver lunere i vejret.

Velkommen til foråret og nye muligheder i 2010!

Med venlig hilsen

Kurt Næsted
Direktør

 

Udfold din indre sælger

Connection Management har indgået et samarbejde med Københavns Erhvervsakademi og tilbyder nu faget Salgspsykologi under den merkantile akademiuddannelse International handel og markedsføring. Faget er meritgivende og udbydes under lov om åben uddannelse. Der undervises i syv dage, og kurset afsluttes med en mindre rapport og en mundtlig eksamen. Kurset giver efter bestået eksamen 10 ETCS-point.

Salgsudviklingsforløb skaber meromsætning hos Volvo Busser

Med et skræddersyet salgsudviklingsforløb fra Connection Management har Volvo Busser sat fuld fart på et ellers vigende eftermarked og skabt en markant omsætningsvækst på udvalgte kunder på ca. 10 %.

Øget salgsfokus giver bonus hos Loxam Rental

Loxam Rental, der udlejer materiel til blandt andet bygge- og anlægsbranchen, har de seneste år, som en konsekvens af finanskrisen, oplevet en stigende konkurrence og faldende omsætning. Gennem et skræddersyet salgsudviklingsforløb har Loxam Rental formået at skabe et øget salgsfokus blandt medarbejdere, der ikke traditionelt tænker i salg. Som en ekstra bonus modtog Loxam Rental VEU støtte til salgsforløbet, og fik dermed en betydelig prisreduktion.


Del