Firmatilpasset kommunikationskurser som der sikrer, at

Firmatilpassede kommunikationskurser

Et skræddersyet kommunikationskursus, der sikrer, at dit firma når i mål

Kommunikationskurser hos os strækker sig typisk over en længere periode med fastlagte mål og milepæle. I perioden kommer vi tæt på alle involverede og bliver derfor en naturlig del af organisationen. Vi går langt for at skabe et sundt fundament for at målene bliver opfyldt og der sker fremdrift. Vi overdrager gradvist ansvaret for den fortsatte udvikling til jer i virksomheden.

Med vores virksomhedstilpassede kommunikationskurser får du:

  • Målrettede løsninger til dit firmas konkrete udfordringer
  • Homogenitet og ensartethed i virksomheden
  • Større synergi og forståelse mellem medarbejderne, leder og afdeling
  • Fokus på implementering af virksomhedens mål og strategier

Bliv 20% bedre

Vores kommunikationskurser tager typisk udgangspunkt i disse områder:

  • Kommunikation i praksis – Hvordan forbedrer du kommunikationen 20%?
  • Formidling – Få dine budskaber igennem 20% mere effektivt
  • Sproget – Brug det rigtigt, skab tillid og bliv 20% mere målrettet i dit ordvalg
  • Coaching – Hvordan får du 20% mere ud af dine medarbejdere?
  • Præsentation – Hvordan bliver du 20% bedre til at fremlægge og præsentere?

De fem faser

For at opnå det bedst mulige resultat og den højeste kvalitet tilrettelægger vi en proces i 5 faser:

Vi tror på personlig rådgivning

70 25 15 15

Ring og lad os tage en snak og finde den løsning, som optimerer dig eller din virksomhed, eller udfyld kontaktoplysningerne og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt

1. Foranalyse

  • Interview med udvalgte ledere og medarbejdere om firmaets og målgruppens styrker/udviklingsområder
  • Deltage “live” med udvalgte ledere eller medarbejdere
  • Interview med udvalgte kunder

2. Assessment – Opstart og evaluering

  • Interview med nærmeste ledere om den enkelte medarbejders styrker og udviklingsområder
  • Interview med den enkelte medarbejder om egne styrker og udviklingsområder
  • Interview med kunder om hvordan samarbejdet opleves, og hvad der eventuelt kan forbedres
  • Udarbejdelse af profilværktøjer før og efter forløbet

3. Styregruppemøder

  • Gennemgang af foranalyse
  • Fastlæggelse af 20% produktivitetsforbedringer
  • Beslutning om standarder samt øvrige målepunkter og indhold for forløbet
  • Løbende ansvarsfordeling og implementering

4. Forløbet

  • Workshops
  • Uddannelse – teori, træning og “live”-situationer
  • Individuel coaching/sparring/mentoring

5. Opfølgning

  • Opfølgning på forløbet, indsatser og resultater
  • Træning/coaching på aktuelle udfordringer
  • Justering af handlingsplaner
  • Next step

Cases med skrædersyet kommunikationsforløb

FIRMATILPASSET KOMMUNIKATIONSUDDANNELSE

Mange medarbejder har flyttet deres grænser og endnu flere har lært dem at kende, alt sammen til gavn og glæde for den enkelte og arbejdspladsen..."

Michael Rhode Enegaard,
Erhvervsdirektør hos Danske Bank

Se casen her

FIRMATILPASSET KOMMUNIKATIONSUDDANNELSE

Fordelen ved at samarbejde med Connection Management er, at både ledelse og medarbejdere føler en brændende entusiasme fra konsulenterne..."

Lone Zibrandtsen,
HR Manager hos Star Tour

Se casen her