Projektleder Julie Jacobsen

Julie Jacobsen

Projektleder

Tlf.: 70 25 15 15 E-mail: jj@connection-management.dk

Nutiden

Julie arbejder som barselsvikar for Natashia indtil juli 2018. Hendes arbejdsområder består i at koordinere opgaverne for Connection Managements konsulenter, som blandt andet er fakturering, udarbejdelse af materialer samt kundekontakt. Julie er endvidere ansvarlig for alle Connection Management’s åbne uddannelser. Ligeledes står Julie for virksomhedens marketing samt sociale medier.

Fortiden

Julie er uddannet fra Handelshøjskolen i København, hvorfra hun har en Master i Service Management samt en bachelor i engelsk- og virksomhedskommunikation. Julie har arbejdet i mange forskellige brancher, både indenfor hotel branchen hvor hun har siddet med marketing og PR samt tøjbranchen og i mange andre servicevirksomheder. Hun har ligeledes været i USA af flere omgange hvor hun enten har været på skole eller haft arbejde i et af USA’s største sports- og eventfirmaer.

Fritiden

I sin fritid bruger Julie meget af sin tid sammen med hendes kæreste og datter. Weekenderne er altid booket op med middagsaftaler med venner og familie. Så snart Julie kan komme til det elsker hun at rejse og har boet 8 år i USA. Når der ikke er middagsaftaler eller rejser på programmet så er det træning på fitness hold eller en løbe tur Julie holder af.

Motto

Du lever kun en gang, men hvis du gør det rigtigt, så er den ene gang mere end rigeligt.

Uddannelse

Master i MsSoc – Service Management BA i engelsk og virksomhedskommunikation