Vi fik styrket salgsaktiviteterne på eftermarkedet

Volvo Busser Danmark

Skrevet af
Fredrik Röstad

Direktør hos Volvo Busser Danmark


”Volvo Busser Danmark har valgt Connection Management som samarbejdspartner til at styrke salgsaktiviteterne på eftermarkedet, hvor målsætningen er at være nr. 1 på markedet. Forløbet har således været med til at sikre en stigning i mersalget på eftermarkedet på udvalgte områder på 9,6 procent.

Målgruppen spænder bredt med hensyn til funktion og baggrund, og Connection Management har givet et kompetent og friskt pust til såvel ledelse som øvrige medarbejdere, og sikret gejst og forståelse for egen rolle i salget, og skabt en god og solid (hold-) ånd for de fremtidige indsatser.

De overordnede hovedtemaer har været:

  • Hvordan sikrer vi de rigtige holdninger og overbevisninger til salgsrollerne?
  • Segmentering og salgsstrategi
  • Forretningsforståelse
  • Salgstræning, herunder hvad kunderne forventer af Volvo Busser
  • Hvordan manøvrerer vi i forskellige kundesituationer?

Forløbet er gennemført med en tæt sparring mellem Connection Management og Volvo Busser Danmark, og har sikret en operationalisering af salgsstrategien, herunder konkrete handlingsplaner og salgsindsatser”.

Volvo Busser Danmark, Direktør, Fredrik Röstad


Del