Hilton

Hilton

Skrevet af
Søren Christensen

Business Development Manager


Skræddersyet træningsforløb for Hilton Copenhagen Airport

Hilton Copenhagen Airport er en del af den verdensomspændende hotelkæde Hilton Hotels & Resorts og har en unik beliggenhed ved Københavns Lufthavn. Hotellet er tegnet af Vilhelm Lauritzen A/S, der ligeledes er arkitekterne bag lufthavnens terminalbygninger, og det åbnede for gæster i 2001. Det rummer 378 komfortable værelser samt 29 moderne og fleksible mødelokaler og er både nationalt og internationalt anerkendt for sit ikoniske skandinaviske design og den professionelle og personlig service. Hilton Copenhagen Airport er gentagne gange blevet kåret som Danmarks førende forretningshotel.

Case: Udvikling af salgsmæssige og kommunikative kompetencer i afdelingerne salg, konference & events og reservation.

Målet med uddannelsen var, at gøre dygtige medarbejdere og ledere på Hilton Copenhagen Aiport endnu dygtigere ved – praksisnært – at træne salgs-, service- og kommunikationsegenskaber – hele tiden med kunden i centrum. Deltagerne kom fra både salg, konferenceafdelingen, samt reservation. Et andet mål var, at give medarbejderne en mulighed for at sidde sammen på tværs af afdelingerne og via videndeling og erfaringsudveksling optimere samarbejdet på tværs endnu mere.

Løsning:

Connection Management gennemførte en grundig foranalyse med udvalgte ledere og medarbejdere for at finde det perfekte match mellem ønsker, forventninger og indhold. Forløbet blev en skræddersyet akademi-uddannelse ”Salgspsykologi og grundlæggende salg” med 6 uddannelsesdage, samt udvalgte e-learningsmoduler. Forløbet gav deltagerne 10 meritgivende ECTS-point.

Vi er meget tilfredse med vores uddannelsesforløb, som matchede de forventninger vi havde. Alle har virkelig taget uddannelsen til sig og arbejdet seriøst med egen rolle i Hilton, ligesom forløbet også har virket som en vigtig team-building aktivitet” udtaler Søren Christensen, Business Development Manager, og fortsætter: ”Vi arbejder hele tiden med at sikre størst mulig værdi for kunden og den ekstraordinære oplevelse på Hilton – og forløbet med Connection Management har kun bidraget yderligere til, at dette fokus er blevet yderligere skærpet.”


Del