Sales Academy som gav salgsmetoder og et kompetenceløft

Cision

Skrevet af
Jens Peter Hansen

Salgsdirektør hos Cision


Igennem mange år har vores sælgere alene haft ansvaret for at sikre tilgang af nye kunder, og arbejde med at udvide salget gennem eksisterende relationer. I takt med at vores ydelser er blevet mere komplekse og vores kunder samtidig har et stigende behov for kompetent faglig sparring, har vi haft et ønske om at udbygge vores kommunikationskonsulenters lyst og evne til at indgå aktivt i salgsprocessen, og samtidig sikre et bedre samarbejde mellem sælgere og konsulenter.

Vi valgte Connection Management efter en proces, hvor flere konsulenthuse indgik i de indledende overvejelser om, hvordan vi skulle designe denne udviklingsproces. Connection udviste fra starten en markant vilje og evne til at ville løse vores specielle behov, og indgik med stort engagement i fastlæggelsen af et Sales Academy, hvor vi fra starten fik glæde af deres kompetencer på området.

Gennem Sales Academy har vi til fulde fået indfriet vores forventninger om at give alle deltagere et kompetenceløft inden for salg gennem effektive værktøjer og metoder kombineret med inspirerede træning. Samtidig har Connection været katalysator på at igangsætte et styrket samarbejde mellem forskellige typer sælgere og kommunikationskonsulenter. Det har været en fornøjelse at se, hvor hurtigt deltagerne fik styrket deres indsatser, og at vi som virksomhed fik forbedret resultaterne. Konsulenterne fra Connection Management har i hele forløbet været til stor inspiration med deres høje faglige kompetence og store personlige entusiasme. Jeg kan varmt anbefale Connection Management, når du søger en engageret sparringspartner, der ved hvad de taler om.’


Del