Vi går efter 20% produktivitetsforbedringer

Axeb

Skrevet af
Yvonne Reinhold

Adm. Direktør hos Axeb


Axeb er specialiseret i at udvælge, markedsføre, levere og servicere kvalitetsprodukter til danske laboratorier. I forbindelse med den fortsatte vækst, havde Axeb behov for ekstern sparring i forbindelse med nyansættelser. ”I stedet for at benytte et rekrutteringsfirma, som typisk skal have flere månedslønninger i honorar, skrev vi selv et stillingsopslag, som vi satte på nettet. Dette resulterede i en række kvalificerede ansøgere, som vi udvalgte til 1.samtale. Efter disse samtaler valgte vi, til de resterende kandidater, at få Connection Management A/S til at hjælpe os med udvælgelsen af den rette profil til jobbet. Det var hurtigt meget tydeligt, at en ”second opinion” og en professionel personprofil analyse samt et interview udført af en konsulent fra Connection Management A/S gav os en ekstra dimension, da vi skulle udvælge den endelige kandidat.

“Vi har nu været hele processen igennem, og fundet den rette person til vores kontor i Albertslund,”” udtaler adm. direktør Yvonne Reinhold. Axeb har fået den rette kandidat ansat, og oven i købet sparet en del penge til rekruttering. Axeb fortsætter samarbejdet med Connection Management A/S, som nu skal i gang med at udvikle hele salgsorganisationen. “Vi sætter overliggeren højt, og går målrettet efter 20% produktivitetsforbedringer,” udtaler Malou Bodin, som er en af Connection Managements proceskonsulenter på opgaven.


Del