Reference - AUBO Production

AUBO

Skrevet af
Nils A. Reinholdt

Personalechef at Aubo Production A/S


Om AUBO:

AUBO køkken er et danskejet firma og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Hos AUBO lever de efter 4 værdier, som er med til at sikre dem tilfredse kunder både nu og fremover:

  • Troværdighed, fordi en aftale er en aftale, når den er indgået
  • Loyalitet, fordi vi gerne vil være så loyal overfor kunden, at kunden forbliver loyal over for os
  • Respekt, fordi vi behandler alle, der henvender sig, med et smil og den yderste saglighed
  • Fleksibilitet, fordi vi til enhver lejlighed vil tilpasse os kundens behov

Samarbejdet med Connection Management:

AUBO ønskede at træne udvalgte medarbejdere i præsentationsteknik og gennemslagskraft. Dette var med henblik på at kunne træne det lærte videre internt samt at kunne brænde igennem overfor medarbejderne ude i butikkerne.

 

Løsningen:

Connection Management skræddersyede en 3 dages meritgivende uddannelse i Præsentationsteknik med 5-ECTS point og afsluttende mundtlig eksamen.

Uddannelsen forløb over to moduler af 2 + 1 dag. Formen var praksisrettet og tog udgangspunkt i egne cases, oplevelser og træningssituationer. Mellem modulerne blev der stillet opgaver, hvor lederne og trænerne skulle afprøve uddannelsens værktøjer. Der blev vekslet mellem teoretiske indlæg, praktiske øvelser, diskussion og refleksionsøvelser.

Udbyttet:

  • Fælles referenceramme omkring effektfulde præsentationer
  • Større individuel gennemslagskraft
  • Medarbejdere der kan og tør brænde igennem overfor kolleger/kunder/leverandører
  • Mere sammentømret team
  • Medarbejdere der kan sælge budskaber frem for at præsentere information
  • Mod på udvikling for at skabe bedre resultater for AUBO
  • En gruppe medarbejdere, der nu har en langt mere nuanceret værktøjskasse og teknikker til at imødegå de daglige udfordringer
  • Større selvtillid og mentalt overskud i præsentationssammenhænge

Aubo siger:

Hele processen i forbindelse med kortlægning af AUBOs ønsker og behov, planlægning samt gennemførelse af uddannelsen var yderst professionelt. Connection Management formåede at se de udfordringer vi stod overfor, og dermed sammensætte en uddannelse med både teoretiske indlæg og praktiske cases.

Uddannelsen var både kompetencegivende, medvirkede til lysten til at lære noget nyt samt motiverede de medvirkende til at anvende de forskellige teknikker og metoder i hverdagen.

På baggrund af ovenstående, og fordi deres koncept efterlever AUBOs værdier, vil vi også fremover have et samarbejde med Connection Management i forbindelse med kompetenceudvikling af AUBOs medarbejdere.

Jørgen Kjemp Jensen                                                                         Nils A. Reinholdt

Kædechef                                                                                               Personalechef


Del